Garantia Produselor

Conditii de garantie - pe scurt:

Adresa de retur: 

DESTINATAR: LogicPC (Absolut IT)

ADRESA: Strada Bucegi 19 (incinta Winmarkt Manastur, etaj 2), Cod Postal 400655. Cluj-Napoca. Romania.

Va rugam, in prima faza, sa ne contactati telefonic la numarul: 0729 308 668

Contactul in prealabil si in scris pe adresa contact@logicpc.ro ESTE OBLIGATORIU.

Conditii de garantie - detaliat:

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). 

Certificatele de garantie pot fi emise de SC IT&C Logic SRL sau de producator/importator. In cazul in care sunt emise numai de compania noastra, clientii vor apela la centrul nostru de service. In cazul in care sunt emise de catre producator/importator clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata a acestuia.

Garantia este valabila si fara certificat, daca este inscris termenul acesteia pe factura proforma sau finala, emisa de catre societatea noastra.

Produsul reclamat ca defect si venit in garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

• Produsul trebuie invelit in pungi antistatice sau cel putin folie antisoc (cu bule de aer).

• Produsul trebuie adus impreuna cu toate accesoriile; inclusiv cutia sau una similara ca model

• Produsul trimis prin posta sau alte servicii de mesagerie trebuie ambalat corespunzator (riscurile pentru transport vor fi suportate de client)

• Toate seriile si indicativele de pe eticheta producatorului sa fie intacte si lizibile

• Produsul nu trebuie sa prezinte semne de manipulare si utilizare necorespunzatoare (alimetare cu tensiune necorespunzatoare, chip/cablaj ars, cabluri rupte sau arse, deteriorari mecanice: rupt, spart, zgariat, indoit, ciobit, etc).Produsele care prezinta astfel de semne vor fi declarate ca iesite din garantie si vor fi returnate

• Produsul trebuie sa fie cumparat de la SC IT&C Logic SRL (www.logicpc.ro) si sa se afle in perioada de garantie

• SC IT&C Logic SRL nu poate fi raspunzatoare pentru eventualele pierderi materiale cauzate de defectiuni ale echipamentelor.

 

Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete. Nu primim in garantie produse neambalate. Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat.

In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.

In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in valoare de 50 RON , precum si plata transportului dus-intors.

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele software comandate si desigilate aflate in coletul cu produse trimise spre aducere la conformitate. Nu vom restitui contravaloarea acestor produse software.

Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori alte programe decat cele originale cu licenta. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Ne rezervam dreptul de a refuza preluarea unui produs in service daca nu se poate face dovada ca programele instalate sunt licentiate.

Produsele neridicate din unitatea de service in termen de 60 de zile de la solutionare vor fi declarate abandonate si vor intra in posesia SC IT&C Logic SRL

Daca produsul defect are un certificat de garantie emis de catre importator/producator, se supune procedurilor de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate pe acesta.

 

Acte Insotitoare :

• Factura Fiscala (copie)

• Certificatul de garantie (copie sau original) SAU pe factura sa fie precizat de catre societatea noastra, termenul de garantie.

• Raport cu privire la defectul reclamat (detaliat)

 

ATENTIE !!! Produsele livrate in garantie care nu se incadreaza in conditiile de mai sus vor fi returnate clientului fara notificare prealabila. Lipsa actelor insotitoare prelungeste timpul de depistare a defectului si prelungeste si mai mult intocmirea actelor necesare schimbarii produsului in functie de caz (receptie, facturare, livrare)

 

Procedura de inlocuire :

Produsele care nu sunt declarate defecte de catre Departamentul Service vor fi returnate clientului. Produsele declarate defecte vor fi reparate sau schimbate cu un produs identic sau similar din punct de vedere al performantei si pretului, produsul cu care a fost inlocuit produsul defect beneficiaza de garantia cat a mai ramas la produsul original.

Pentru produsele defecte pentru care nu exista in stoc ceva similar clientul are trei posibilitati:

• sa astepte pana la sosirea primului transport cu produsele care-l intereseaza

• sa cumpere un alt produs din aceeasi categorie cu diferenta de pret corespunzatoare

• in cazul in care nici una din procedurile de inlocuire amintite mai sus nu poate fi indeplinita, prin acordul - celor doua parti poate fi returnata contravaloarea produsului.